מהו הליכון רולטור?

הליכון למבוגרים

מהו הליכון רולטור?

הליכון רולטור הוא מכשיר סיוע לניידות עם גלגלים בקצות רגליו. מכשיר הניידות הזה יכול להיות הרבה יותר מועיל מאשר הליכונים רגילים או הליכונים דו גלגליים מכיוון שאין צורך בהרמה.

בעת רכישת רולטור, הקפד לבדוק את מפרטי היצרן ובחר אחד העונה על הדרישות שלך. שקול כמה משקל תישא והאם המוצר יכול להתקפל בקלות כאשר הוא מאוחסן.

הליכון רולטור הוא מכשיר סיוע ניידות שנועד להפוך את ההתניידות לבטוחה ונוחה יותר. זה אידיאלי עבור אנשים שיש להם קושי בהליכה או איזון בשל מצבים רפואיים, פציעות, או מוגבלויות.

רולטורים כוללים לעתים קרובות ארבעה גלגלים ובלמים ידניים, המאפשרים למשתמשים לעצור ולנוח בכל פעם שצריך. יתר על כן, ניתן להשתמש ברולטורים לנשיאת מיכלי חמצן או פריטים חיוניים אחרים.

רולטורים הם אידיאליים לקרקע לא אחידה, מכיוון שהגלגלים שלהם מספקים יציבות רבה יותר מאשר הליכונים רגילים שעלולים להתהפך או להתהפך בזמן שאתה זז. גלגלי הרולטור תוכננו במיוחד כדי לנוע מעל מהמורות ברצפה, כך שתוכל ללכת לאן שאתה רוצה בלי לחשוש ליפול.

תלוי כמה תמיכה אתה זקוק, אתה יכול לבחור ברולטור סטנדרטי התומך במשקל ממוצע או ברולטור כבד (הידוע גם בשם רולטור בריאטרי) שיכול להכיל משקל כבד יותר.

בעת בחירת רולטור, חפש אחד עם קיבולת משקל נאותה וכוונון גובה מתכוונן. יתר על כן, קחו בחשבון האם לדגם יש בלמים דחופים או איטיים.

רולטורים הרבה יותר קלים לתמרון מאשר הליכונים, במיוחד במקומות צמודים כמו מסדרונות ופינות. אתה יכול אפילו לבחור ברולטור תלת גלגלי עם גלגל אחד מלפנים ושניים מאחור; זה יספק איזון טוב יותר בהליכה.

למה לבחור הליכון רולטור?

רולטורים הם סוג חלופי חדש יחסית של הליכון להולכים סטנדרטיים שהופך במהירות לבחירה המתאימה עבור משתמשים רבים. לא רק שהם ידידותי למשתמש וקל משקל, אבל גם תכונה מושבים ותאי אחסון – אידיאלי לטיולים לחנויות או החוצה לארוחת צהריים עם חברים!

הם אידיאליים להליכה על משטחים לא אחידים, וניתן להשתמש בהם בחוץ בפארקים או לאורך שבילי הליכה. הגלגלים האחיזים שלהם לא יתנגשו על קרקע לא אחידה, בעוד שהצמיגים הרחבים נועדו להתגבר על דשא, חצץ, לכלוך ומשטחים קשים אחרים, כך שתוכלו ליהנות מטיולים עם המשפחה שלכם תוך שמירה על נוחות.

אם אתם מתכננים לצאת לטיולים ארוכים יותר או זקוקים להליכון נייד קל משקל לנסיעה ברכבכם, עזרים חיוניים מציעים דגמים עם תכונות נוספות כמו מושבים ובלמי יד קלים לאחיזה. יתר על כן, מבחר הדגמים הבריאטריים שלהם מושלם עבור אנשים כבדים יותר.

תכונה נוספת שאתה עשוי לחפש ברולטור היא גובה מתכוונן. תכונה זו מאפשרת לך להתאים אישית את גובה ההליכון בהתאם לצרכים שלך, תוך מתן נוחות ויציבות מירבית בעת השימוש בו. הקפד לבדוק תיאורי מוצרים עבור כל אפשרויות גובה מיוחדות שעשויות להיות זמינות.

כיצד להשתמש בהליכון רולטור?

כאשר יש לך בעיית ניידות הדורשת סיוע בהליכה, זה חיוני כדי לבחור את הכלי המתאים לדרישות שלך. מקלות, הליכונים ורולטורים הם כל האפשרויות המספקות תמיכה בתנאים שונים.

לפני שתתחיל, התאם את ההליכון לגובה הנכון וודא שהידיות אחזות נכון. זה אומר ליישר את ידיות היד עם קמט פרק כף היד שלך וכיפוף קל (בערך 15 מעלות) במרפק.

ברגע שההליכון שלך נמצא בגובה הנכון, צעד עליו עם שתי הידיים על הידיות וכפות הרגליים בין הגלגלים האחוריים. כאשר אתה מרגיש בטוח ונוח, נתק את הבלמים.

אם אתה חדש בשימוש בסיוע ניידות, ייתכן שיידרש תרגול מסוים כדי להתרגל לפעולתו. בעת שימוש באחד, נסה להרים את הראש למעלה, הימנע מכיפוף כתפיים ועסוק בליבה שלך תוך כדי תנועה.

הידיים שלך יכולות גם לעזור להניע אותך קדימה ולהחזיק את הכידון ליציבות. עם זאת, אם נעשה לעתים קרובות מדי, הידיים שלך עלולות להתחיל להרגיש חלשות או עייפות.

היבט אחד של הליכה עם רולטור שעשוי להיות מאתגר ללמוד הוא סיבוב. בעת סיבוב, הישאר קרוב להליכון שלך וצעד צעדים קטנים; זה ישמור על הגלגלים הקדמיים על הקרקע במקום להרים את הרולטור לכל סיבוב.

לקריאה נוספת היכנסו לאתר

https://www.thirdage.co.il/product-category/easing-the-daily-life/%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%94%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%94/%D7%94%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9E%D7%91%D7%95%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%9D/