מהי מעצבת גבות בשיטת השערה?

מעצבת גבות בשיטת השערה

מהי מעצבת גבות בשיטת השערה?

האם אי פעם חשבת להיות מעצבת גבות בשיטת השערה? אם יש לך אהבה לגבות אז המאמר הזה בשבילך! במאמר זה נדבר על מה זה אומר להיות מעצבת גבות בשיטת השערה, ומהם הכישורים השונים שאת צריכה כדי להפוך כזאת, ואיזה סוג של אדם את צריכה להיות. בסוף מאמר זה, אנו מקווים שלכל מי שמעוניית להפוך למעצבת גבות בשיטת השערה יהיה מושג כיצד תוכל להתחיל במסע זה.

עיצוב גבות בשיטת השערה דומה למיקרובליידינג אך היא שיטה חדשה ליצירת גבות. זו לא רק טכניקה או דרך חדשה לעצב את הגבות שלך, אלא זה הבסיס לצורת עבודה חדשה לחלוטין ליצור גבות יש מאין.

כשאת מסתכלת על מישהי שיש לה גבות מעוצבות וצבעוניות להפליא, מה עוד בולט אצלה בד"כ? ובכן, בדרך כלל יש להן שיער כהה על הראש! לכן, כאשר אנו מדברים על מעצבת גבות בשיטת השערה, אנו מתכוונים לשיער אשר צומח לך על הגבות, הסיבה שזה חשוב היא כי זה מאפשר לך ליצור אשליה שגורמת לזה להיראות כאילו אין פערים בין המקום שבו כל גבה בודדת מתחילה ונגמרת -למרות שיש!

איך הופכים למעצבת גבות בשיטת השערה?

את יכולה להיות מעצבת גבות בשיטת השערה על ידי לימוד מיומנות חדשה. תצטרכי ללמוד על התעשייה והתחום, אבל את גם צריכה להיות מסוגלת לדעת איך לעשות את זה נכון. דבר זה דורש תרגול וסבלנות!

את תצטרכי ללמוד תיאוריה ואז תרגול מעשי ולתרגל כמה שיותר. עדיף להרשם לקורס מסודר אצל מורה אשר עובדת בזה כמה שנים טובות.

איזה סוג של אדם צריכה להיות מעצבת גבות בשיטת השערה?

אם אתה מעוניין להיות מעצבת גבות בשיטת השערה כמו לדוגמא: עדי דקל, ישנם מספר מיומנויות שיעזרו לך להצליח. אלה כוללות:

חשיבה יצירתית: את צריכה להיות מסוגלת לחשוב מחוץ לקופסה ולהעלות רעיונות חדשים כיצד להשתמש בציור השערה בעיצוב גבות.

עבודה תחת לחץ: את תעבדי על לקוח אחד בכל פעם, כך שיהיה הרבה לחץ לסיים עם לקוח אחד ולעבור לאחר. אם את לא מסתדרת טוב בלחץ, את לא יתחזיקי מעמד זמן רב כמעצבת גבות בשיטת השערה!

עבודה עם אנשים: לקוחות יכולים להיות די תובעניים כאשר הם משלמים כסף טוב עבור המראה החדש שלהם! לכן אנו זקוקים לאנשים שיודעים להקשיב היטב ועדיין מוודאים שהכל מתנהל בצורה חלקה (זה לא כל כך קשה).

אדם רגוע ושליו: הגבות צריכות להיות מעוצבות בדיוק רב ולכן מעצבת גבות בשיטת השערה חייבת להיות בעלת יד יציבה ולהיות רגועה לכל אורך הטיפול, מה שיאפשר עבודה טובה עם מינימום טעויות.

מהי הדרך הטובה ביותר להפוך למעצבת גבות בשיטת השערה?

להיות מעצבת גבות בשיטת השערה זה לא קל כמו שזה נראה. ישנן אפשרויות רבות העומדות לרשות אלה שרוצות להיות מעצבת גבות בשיטת השערה, אך רק אחת תביא אותך לשם.

את יכולה להיות מעצבת גבות בשיטת השערה ע"י:

קבלת תעודה בעיצוב גבות בשיטת השערה מבית ספר או אוניברסיטה מוסמכים.

חניכה אצל מעצב גבות מנוסה אחר במשך שלוש שנים לפחות (או יותר) לפני שתגשי לבחינה להסמכה כמומחה בתחום זה.

ללכת לקורס אצל מכון המורשה להסמיך מעצבות גבות בשיטת השערה.

את יכולה גם לנסות לעשות את זה בעצמך, ללמוד מחבר, לקחת שיעורים ביוטיוב אך זאת הדרך הפחות מומלצת.

מסקנה

לסיכום, אנו יכולים לומר כי להיות מעצבת גבות בשיטת השערה זה לא קל. את צריכה להכיר מיומנויות וידע על מקצוע זה. אם את רוצה להיות מוצלחת בתחום זה אז אתה צריכה להתחיל ללמוד עכשיו כי יש הרבה דברים שאת צריכה לדעת לפני תחילת הקריירה שלך בתור מעצב גבות.